Wednesday, April 26, 2017

მდინარე

გოდოგანის საჯარო სკოლა.
გაკვეთილის გეგმა









1.
გაკვეთილის თემა
მდინარე
2.
სწავლების საფეხური
საბაზო
მე-7 კლასი  
3.
საგანი,მასწავლებლის სახელ გვარი
გეოგრაფია                                 
ნანა ბეღელაძე-ამბროლაძე
4.
მოსწავლეთა რაოდენობა
6 მოსწავლე   სსსმ არ არის
5.
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტუალობა
მოსწავლე შეძლებს გეოგრაფიული რუკების საშუალებით
შიგა წყლების ინფორმაციის მოძიებას.
6.
გაკვეთილი  სასწავლო მიზნები

გეოგრაფია
1) მოსწავლეები შეძლებენ მდინარის ნაწილების და მახასიათებლების გაცნობაას .
2) მოსწავლეები გაეცნობიან მსოფლიო მდინარეებს .
3)ლეგენდის გამოყენებით იმფორმაციის კონტურულ რუკაზე გადატანა.
გეოგრაფია
გეოVII.8მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ჰიდროსფეროს შესახებ.

  • ასახელებს მდინარის ნაწილებს,აკავშირებს მდინარის საზრდოობას და რეჟიმს.
7
წინერე ცოდნა
მოსწავლეები იცნობენ მდინარის მდებარეობა და მათი დინების მიმართულებ და წყლის რეჟიმი.
8.
თანმიმდევრობა,  დრო
გაკვეთილის ხანგრძლიბობა   

აქტიბობა 1.გონებრივი იერიში-10 წთ  

აქტივობის აღწერა –1.მასჭავლებელი დაფაზე დაწერს „მდინარე’’ და მოსწავლეებს სთხოვს გაიხსენონ მდინარეების შესახებ ყველაფერი, მოსწავლეთა პასუხებს აფიქსირებს დაფაზე.2. რა იცით მდინარის აგებულების და რეჟიმის შესახებ.3 რა  შეგიძლიათ გაიხსენოთ თქვენს საცხოვრებელ ადგილთან ახლოს მდებარე მდინარის  საზრდოობის შესახებ.
  • ამ აქტივობით მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის  ინტერპრეტეციის და მსჯელობის უნარი.
                               
აქტივობა2. შინაარსის რეალიზება.  დრო-15 წუთი

აქტივობის აღწერა --- მოსწავლეები იყოფიან წყვილებად ახდენენ  მდინარეების დახასიათებას კონტინენტების მიხედვით .1 წყვილი -ახდენს ევრაზიის და აფრიკის კონტინენტების დახასიათებას 2.წყვილი- ჩრ.ამერიკის და სამხრეთ ამერიკის მდინარეების დახასიათებას 3.წყვილი -ავსტრელია -ოკიანეთთის მდინარეებს ახასიათებენ
  • ამ აქტიობით მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის შეგროვების უნარი.
აქტივობა 3. პრეზენტაცია
აქტივობისთვის საჭირო დრო
  • აქტივობის აღწერა---  პრეზენტატორები მსოფლიოს ფიზიკური რუკის და პროექტორის საშვალებით (სლაიდების გამოყენებით) მდინარის სიდიდის  მიხედვით ასახელებენ და ახასიათებენ მდინარეებს  დანარჩენები კონტურულ რუკაზე ახდენენ მდინარეების აღვნიშვნას       
  • ამ აქტიობით მოსწავლეებს უვითარდებათ რუკაზე მუშაობის  უნარი.

აქტივობა4. საშინაო დაბალების მიცემა
აქტივობისთვის საირო დრო-3წუთი
აქტივობის აღწერა --- მოვიძიოთ ინფორმაცია მსოფლიოს  ხუთი ყველაზე დიდი მდინარის შესახებ ,  მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს  საშინაო დავალებაზე  საჭირო რეკომენდაციებს.
9.
შეფასება
შეფასების ტიპებიi: განმავითარებელი ,განმსაზღვრელი -2წთ. მოსწავლეები შეფასდებიან შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
10.
სასწავლო მენეჯმენტი– საგანმანათლებლო რესურსი
გამოყენებული მასალა: სახელმძღვანელო, დაფა ცარცი,,მსოფლიოს ფიზიკური რუკა, კონტურული რუკა კომპიუტერი,  პროექტორი.

























No comments:

Post a Comment